Exportálja tudását a nemzetközi piacra
Régóta gondolkodik azon, hogy fejlesztenie kéne a cégét? Termékcsalád bővítés helyett, inkább külföldi terjeszkedésben gondolkodik? Ha álmodozás helyett a tettrekészség jellemzi Önt, 2019 a siker éve lesz. A külföldi piac meghódításához első lépésnek: egy nagy adag bátorságra, jó üzleti stratégiára, akaraterőre és egy jó fordítóirodára van szüksége. Ha ezekkel rendelkezik, nem lesz problémája a nemzetközi piac meghódításával! De nézzük lépésről, lépésre.
Márkaépítés
A márkázás nagyon fontos és szerves része egy cégnek, pontosan emiatt olyan nehéz pár mondattal, vagy egy konkrét definícióval körbeírni. A sikeres márkaépítéshez nagyon fontos a cég funkcióit és céljait pontosan megfogalmazni. A márka értékeinek megteremtése után lehet a márkát pozicionálni, a konkurens cégektől megkülönböztetni. De hogyan tudja ismertté tenni családi vállalkozását külföldön is? Amennyiben a hazai piac biztos szereplője, a nemzetközi piac meghódítása lehet a következő kihívás. Ha egy jó csapat áll Ön mögött és biztos üzleti stratégiával rendelkezik, akkor itt az ideje határok nélkül gondolkodnia!
Biztos háttérrel a nemzetközi tenderek felé
A nyelvi különbség ma már nem lehet akadálya annak, hogy elérje álmait. A mobilbarát weboldalak fejlesztése mellett a kettő- vagy többnyelvű weboldal létrehozása lassan alapkövetelmény minden cégnél. Az angol mellett a német nyelvű fordítás is nagyon fontos, ha az európai piacra szeretne betörni. A többnyelvű weboldal után a nemzetközi tendereken való aktív részvétel már csak egy karnyújtásnyi távolágra kerülnek, ugyanis külföldi befektetőkkel és megrendelőkkel is közös nyelvet tud beszélni. Az üzleti fordítást bízza szakértőkre, így Önnek már csak a cég vezetésére kell koncentrálnia!
Új piaci szereplők
A Brexit sokakat megrengetett, a bizonytalanság folyamatosan ott lebeg a levegőben, mely sok cég életébe hoz majd változást. Miért ne jelenthetne ez előnyt az Ön cégének? Merjen nagyot lépni, nyisson német nyelvterületre! A jó ötleteket nem szabad magunkban tartani, keresse meg azt a piaci rést, amiben a legjobb lehet. A multinacionális nagyvállalatok hosszadalmas munkafolyamatai most előnyt jelenthetnek a piaci szereplők átrendeződésénél. Fordítsa előnyére a nehézségeket!